Питання діпфейків перед собою поставила не тільки компанія Adobe, а й соцмережа Twitter. Минулого місяця вона офіційно оголосила війну маніпулятивним фотографіям, відео- та аудіозаписам. А сьогодні компанія виклала у публічний доступ потенційне оновлення політики Twitter.
Коли соцмережа помітить фейкові чи маніпуляційні твіти, які навмисно намагаються ввести в оману або заплутати людей, вона зобов’язується:
- розташовувати поруч із маніпуляційним твітом попередження про характер його змісту;
- попередити про зміст потенційно фейкового твіту користувачів, які хочуть зробити ретвіт;
- розташувати поруч посилання на журналістські матеріали або Twitter Moment, щоб користувачі зрозуміли, що інформація викривлена та не відповідає дійсності.
За планом, соцмережа видалятиме виключно ті повідомлення, які становлять загрозу людському життю, але в інших випадках твіти просто отримають позначку-попередження.
Наразі Twitter проводить публічне обговорення нової політики та приймає відгуки користувачів шляхом опитування та через хештег #TwitterPolicyFeedback.