Сервіс Hulu не боїться випробовувати нові формати реклами, щоб зробити платформу більш зручною для підписників. Наприклад, минулого року він презентував рекламу, яка запускається під час паузи відео. У 2020 році стрімінговий сервіс презентує нові формати - користувачам нададуть більше можливостей обирати рекламу та комунікувати з брендами через смартфони та QR-коди. Одним із нововведень Hulu пропонуватиме підписникам самостійно обрати рекламу, яку їм покажуть. Наприклад, користувач може за допомогою пульту обрати, продивитися ролик про гірськолижні канікули або про відпустку на пляжі.
До того ж сервіс планує запустити міжплатформну рекламу, яка допоможе юзерам комунікувати з обраним брендом. Хоча 80% аудиторії платформи переглядає контент на телевізорі, вони не хочуть бачити рекламу на своїй плазмі. У такому випадку сервіс пропонуватиме інформацію про бренд через комп’ютер чи мобільний пристрій. Це можливо зробити, якщо при реєстрації користувач надав компанії свою електронну пошту та номер телефону. Також один з варіантів - підписник може направити свій смартфон на екран та зчитати QR для отримання детальної інформації.
«Ми виконуємо нашу обіцянку зробити рекламу зручною для глядачів: вона не відволікає, більш цікава та функціональна. Нові формати дозволять нам покращити одночасно глядацький досвід та ROI (окупність інвестицій. - MBR) рекламодавця», - заявив директор з реклами Hulu Джеремі Хелфанд.
Нові формати реклами доповнюють чотири основні теми, які Hulu розробляє для реклами: ситуаційний, який базується на поведінці користувачів (призупинення відео та binge-watching); на основі вибору, який дозволяє глядачеві напряму обирати рекламні ролики; міжплатформний, де глядач взаємодіє з брендом; та інтегрований сторітелінг, який дозволяє непомітно поєднати бренд та контент платформи.