Через сталий відтік користувачів з телебачення до VoD-сервісів компанії, що заробляють на рекламі, все частіше ламають собі голову над новими способами подачі реклами. Особливі складнощі відчула компанія AT&T. Адже поки Netflix та Amazon Prime не доводиться зупиняти свій контент для показу реклами, саме це було основою роботи телеканалів CBS, NBC та ESPN, які належать AT&T.
Останнім нововведенням компанії стала розробка рекламно-технічного відділу Xandr, який почав продавати реклами під час пауз. Таким прийомом вже користується платформа Hulu, яка накладає на екран статичну напівпрозору рекламу продукту, наприклад, Coca-Cola або Procter & Gamble, коли користувачі тиснуть на паузу. Але AT&T пішла далі - 30 секунд після того, як глядач призупинив показ відео, компанія показуватиме на екрані повноцінну рекламу з відео- та аудіовідтворенням.
«Ця реклама нічого не перебиває та не несе загрозу бренду. Вона на 100% помітна, і наша команда з продажу зараз виставляє її на ринок, отримавши чудові відгуки», - заявив головний виконавчий директор Xandr Брайан Лессер.
За його словами, Xandr, ймовірно, надасть детальну інформацію щодо реклами під час пауз на Consumer Electronics Show у 2020 році. Компанія поки відмовляється називати рекламодавців, які вже використовують технологію, але повідомляє, що новий тип реклами вже з’явився на DirecTV та інших відеосервісах, якими керує AT&T.
Експерти зазначають, що компанія знайшла доволі успішний вихід із ситуації. Адже дослідження вказують, що глядачам динамічна та інтерактивна реклама подобається більше, ніж статичне зображення.