Політична реклама у соціальних мережах стала гарячою темою в 2019 році. Поки Twitter повністю від неї відмовилася, засновник Facebook Марк Цукерберг вважає політичну рекламу частиною свободи слова. Але після шквалу критики, як від користувачів, так і державних діячів, Facebook активно почала працювати над налаштуванням прозорого та зрозумілого механізму.
З останнім оновленням правил компанія внесла правки до інструменту Ad Library, запущеного ще у 2018 році. Завдяки Ad Library користувачі можуть побачити увесь перелік рекламних оголошень, які представлені на платформі.
Серед останніх оновлень - лічильник потенційного охоплення, який показує, скільки цільової аудиторії хотів охопити рекламодавець. Також у Ad Library покращили параметри пошуку реклами, тепер її можна здійснити за слоганом, розміром аудиторії, датами та таргетованими регіонами. Таким чином, обіцяють в компанії, виборці, науковці та журналісти можуть ефективніше користуватися інструментом.
Вже наступного місяця Facebook надасть людям можливість обирати, як рекламодавці можуть їх охопити. Раніше політичні кампанії чи бренди завантажували до інструменту Custom Audiences параметри користувачів, яких вони хотіли охопити своєю рекламою. Рекламодавці також могли вилучити певних користувачів на основі однієї з характеристик. Оновлення дозволить акаунтам самостійно вирішувати, чи будуть вони бачити ту чи іншу рекламу, навіть якщо рекламодавець вилучив їх з переліку.
Але найважливішим пунктом стала обіцянка компанії скоротити кількість політичної та соціальної реклами у Facebook та Instagram. Як швидко та вдало виконають обіцянки Цукерберг і Ко, дізнаємося у майбутньому.