Літо - період відпусток, але тільки не для контент-індустрії: у кіновиробників розпочинається найгарячіша пора, тому недивно, що подкаст про кіноіндустрію повертається з другим сезоном саме в цей час. У новому сезоні ведучі «У меня было» - креативні продюсери Олеся Лук'яненко й Анастасія Лодкіна - вирішили не обмежуватися виключно виробничими темами, а говорити ширше: про креативність і бізнес, адже одне неможливе без іншого.
Утім, говорити про бізнес під час коронакризи - завдання не з легких. А тим паче про бізнес у кіно з огляду на нескінченні локдауни і карантини, економічні проблеми, зміну глядацьких звичок та інші наслідки пандемії, що лягли важким тягарем на наш ринок, який і без того не зміцнів, перебуваючи у стадії формування. Чи може кіно приносити гроші, а його виробники - заробляти? А коли може, то як відірвати глядача від дивану та привести до кінотеатрів? Мабуть, сьогодні актуальність цих питань загострилася як ніколи - і подкаст «У меня было» взявся знайти на них відповіді з допомогою дуже компетентних гостей: продюсера кінофраншизи «Скажене весілля» Ірини Костюк та співвласника мережі кінотеатрів «Планета Кіно» Дмитра Деркача. У період пандемії їхні проекти дали индустрії чудові кейси: фільм «Скажене весілля - 3» ризикнув вийти в прокат у перерві між локдаунами, коли багато глядачів побоюються ходити в кіно, і за 50-відсоткового обмеження відвідуваності зібрав понад мільйон доларів, а мережа «Планета Кіно», перебуваючи на межі виживання, зуміла збільшити кількість лояльної до бренду аудиторії.
Розбираючи ці кейси, гості відповідають на купу питань: чи виживуть кінотеатри і чи виграють конкуренцію зі стримінг-платформами, як карантин відбився на смаках глядачів і чи повернуться вони в кіно, чому створення фільму не відрізняється від виробництва попкорну (але водночас Дмитро Деркач не хоче брати участь у продюсуванні контенту), як створити масштабну промокампанію за невеликі гроші й розподіляти обов'язки між продюсерами, навіщо фільму продакт-плейсмент і чому виробнику не можна робити ставки на один проект, як розподіляються прокатні збори, чи потрібна держпідтримка і чому йти шляхом Росії - погано? А також моделюють успішний український фільм, обговорюють найкращі терміни для виходу в прокат і - бонус - тільки у нашому подкасті Ірина Костюк виконує пісню Олега Винника!
Нагадуємо, що «У меня было» доступний на платформах Apple Podcasts, Castbox, Google Podcasts і YouTube. Крім того, за час міжсезоння ми з'явилися на MEGOGO Audio та «Подкасти НВ». А дізнатися більше про вітамінні комплекси партнера подкасту - ТМ «Доппельгерц» - можна тут.