Вчора група StarLightMedia презентувала фільм StarLightMedia.Next Chapter, призначений в першу чергу для рекламодавців: він став «карантинною» заміною традиційної зустрічі з ними. Якщо ви ще не встигли ознайомитися з проектом, то рекомендую найближчим часом це виправити, ну а поки розкрию вам деякі деталі стрiчки - про виробничі плани холдингу на сезон 2021-2022.
У фільмі топ-менеджмент SLM розповів потроху про кожний канал групи. Наприклад, в ефірі ICTV 2021 року з'являться нові сезони серіалів «Пес», «Юрчишини», «Дільничний з ДВРЗ», «Розтин покаже», а також гумористичного шоу «Дизель шоу». У СТБ плани ще амбітніші: з новинок тут готують прем'єру нового шоу від Ектора Хіменеса-Браво, шоу Dizel Night від команди «Дизель студіо» та реаліті «Супербабуся», а також нові сезони проектів «МастерШеф», «МастерШеф. Професіонали», «Холостяк», «Холостячка», «Супермама», «Хата на тата», «Битва екстрасенсів». Серіальна лінійка поповниться новими сезонами «Кріпосної», «Папаньок» та «Ніщо не трапляється двічі». «Новий канал» теж не залишиться без дебютів: 2021 року тут відбудуться прем'єри проектів «Пекельна кухня» та «Де логіка?», а з новими сезонами повернуться шоу «Хто зверху?», «Орел і решка», «Від пацанки до панянки» та Improv Live Show. Крім того, мовник покаже прем'єри серіалів «Дівчата, Троєщина, любов» і «Будиночок на щастя - 3», а з нового сезону «Перших ластівок» обіцяють знову зробити спеціальну подію. У каналу в наступному році з'явиться великий слот серіалів, а ще заплановані ексклюзивні покази фільмів Marvel.
«Наша стратегія розвитку каналів вже у 2020 зробила нас лідерами теледивлення. Останні тижні ТОП-3 України - канали StarLightMedia. Поєднання любові глядачів до нашого продукту та професійної команди дає неймовірний результат. Який приносить успіх не тільки нам, а й нашим партнерам та рекламодавцям», - зазначив директор дивізіону «Мовлення» Дмитро Троїцький.
До слова, про рекламодавців. У SLM розповіли, що цього року з продуктами холдингу активно взаємодіяли більше сотні брендів, а більше половини всього брендованого контенту в Україні виробляється саме в студіях і павільйонах StarLightMedia. «Ми знаємо, як ефективно вирішувати завдання наших клієнтів за допомогою брендованого контенту. Ми постійно вдосконалюємо наш продукт на ТБ та у діджітал комплексними рішеннями, що допомогають росту бізнесу партнерів, покращують брендові метрики, а головне - дають довгострокову прихильність глядачів», - розповів генеральний директор StarLight Brand Content Андрій Тюлєнєв.
Хочете знати ще більше? Тоді мерщій вмикайте фільм.