У листопаді SVOD-галузь отримала сильний поштовх із запуском Disney Plus та Apple TV Plus. Подальше піднесення очікується навесні 2020-го із початком роботи HBO Max. Зважаючи на це дослідники Digital TV Research прогнозують, що у 2025 році аудиторія стрімінгових платформ становитиме 529 млн користувачів. Очолить список найпопулярніших сервісів Netflix, за ним - Amazon та Disney Plus.
Якщо прогноз здійсниться, то за 2019-2025 роки загальна кількість підписників зросте на 257 млн користувачів, збільшивши аудиторію стрімінгових платформ вдвічі.
Очікується, що за шість років Netflix матиме приблизно 235,6 млн підписників, Amazon - 135,9 млн, Disney Plus - 101,2 млн, HBO Max - 30,1 млн, Apple TV Plus - 27,1 млн.
«Disney Plus стане найбільшим переможцем, залучивши 101 мільйон абонентів. За цей же час кількість підписок Netflix збільшиться на 79 млн користувачів, з них лише 6 млн проживатимуть у США», - йдеться у звіті.
Документ вказує, що насправді аудиторія сервісів HBO Max та Apple TV Plus може виявитися втричі більшою, ніж очікується, якщо рахувати клієнтів, які не платять за підписку.
США залишаються «найбільш важливою країною для стрімінгових платформ», а також «найзрілішою» щодо споживання контенту за підпискою. Однак на думку головного аналітика Digital TV Research Саймона Мюррея, міжнародні ринки стають більш значущими.
«У 2025 році лише 29% користувачів Netflix проживатимуть у Сполучених Штатах. А для молодого сервісу HBO Max це співвідношення становитиме 80 на 20», - заявив дослідник.
Конкуренція у галузі SVOD загострюється, платформи відбирають одна у одної контент, починається війна цін. Крім того, компанії вже підписують ексклюзивні угоди з дистрибуції. Наприклад, нещодавно Disney презентувала унікальний пакет послуг у співпраці з Verizon, клієнти якого зможуть цілий рік безкоштовно користуватися стрімінговою платформою.
Зазначається, що у прогноз не внесли платформу Peacock від Comcast/NBCUniversal. Її запуск заплановано на весну наступного року, однак основним джерелом фінансування стане реклама.