Вчора медіапідрозділ AT&T презентував інвесторам свої плани щодо HBO Max - потоковий сервіс буде запущений в травні 2020 року за ціною $14,99 на місяць. Стільки ж коштує передплата автономного сервісу відео за запитом HBO Now, абоненти якого з травня отримають доступ до бібліотеки нового сервісу без додаткової оплати - за умови прямої реєстрації.
Щомісячна передплата HBO Max дорожча, ніж у інших потокових сервісів. Стандартний пакет Netflix коштує $12,99 для двох пристроїв; Hulu можна дивитися за $5,99 з рекламою і $11,99 - без, передплата Disney Plus коштуватиме $6,99, Apple TV Plus - в $4,99. Але експерти індустрії припускали, що WarnerMedia оцінить HBO Max ще вище. Ціну контенту WarnerMedia компенсуватиме рекламою, яка буде присутня в окремій версії сервісу. Її планують запустити в 2021 році, вона також буде доступна в комплекті з AT&T TV.
Поки ж для нарощування абонентської бази компанія планує зробити HBO Max безкоштовним протягом одного року для абонентів HBO, у яких є одна з телевізійних послуг AT&T. Інші клієнти AT&T отримають спеціальні рекламні знижки, також компанія веде перемовини з філіями платного телебачення, щоб запропонувати HBO Max нинішнім користувачам HBO без додаткової оплати.
Компанія вважає, що до 2025 року вона зможе залучити 75-90 млн абонентів HBO Max, в тому числі 50 млн в США. Ці цифри включають базу абонентів HBO, яка вже існує і, за словами WarnerMedia, наразі становить близько 34 млн користувачів в США.
За словами виконавчого директора AT&T Entertainment Group і генерального директора WarnerMediа Джона Стенкі, AT&T планує «активно просувати» HBO Max у всіх своїх точках взаємодії зі споживачами, запускаючи усю рекламну міць для вже існуючих 170 млн абонентів бездротових, широкосмугових і телевізійних послуг AT&T. HBO Max буде доступний у поеднанні з AT&T TV та з часом замінить DirecTV. Крім цього, вже існуючі послуги під брендом HBO будуть, як і раніше, поширюватися за допомогою традиційного кабельного телебачення. Компанія підтримуватиме HBO Now протягом перехідного періоду замість того, щоб змушувати своїх користувачів переходити на HBO Max.
На момент запуску HBO Max обіцяє доступ до 10 тис. годин преміум-контенту. Добірка включатиме повний набір програм HBO, нові оригінальні серіали, доступні тільки на HBO Max, ліцензовані телешоу та фільми, а також бібліотечний матеріал від WarnerMedia, включаючи контент Warner Bros., New Line, DC, CNN, TNT, TBS і Cartoon Network. Серед новинок - ексклюзивні права на трансляцію «Південного парку» і поділені з Hulu права на «Ріка та Морті», нові шоу від Елізабет Бенкс, Ісси Рей і Мінді Калінг, пара проектів за коміксами DC, науково-фантастичний серіал від Рідлі Скотта «Виховані вовками», великий список дитячих програм і багато іншого. Також на презентації було оголошено про новий приквел «Гри престолів» під назвою «Дім дракона» від Джорджа Мартіна і Райана Кондао, який виходитиме на HBO і HBO Max.
За словами Кевіна Рейлі, директора по контенту HBO Max і президента TBS, TNT і truTV, в перший рік на сервісі буде 31 оригінальний серіал, а до 2021 року їх кількість має збільшитися до 50-ти. Як було оголошено раніше, HBO Max отримує в своє розпорядження серіали «Друзі» і «Теорію великого вибуху», всю колекцію фільмів студії Ghibli; повну бібліотеку «Вулиці Сезам» та права на трансляцію наступних п'яти сезонів; драми від CW, вироблені Warner Bros., - за 30 днів до телевізійної прем'єри наступних сезонів шоу.
Також при запуску HBO Max матиме 1800 повнометражних фільмів. У перший рік в добірку увійдуть всі частини франшиз «Матриця», «Хоббіт» і «Володар перснів», а також всі стрічки DC Entertainment за останні 10 років, включно з нині існуючими пригодами Супермена та Бетмена. Вже в травні глядачі зможуть подивитися нещодавно знятий хіт «Джокер» з Хоакіном Феніксом у головній ролі.
Що стосується інвестицій, то AT&T витратить $1,5-2 млрд на HBO Max в наступному році і вкладатиме приблизно по мільярду в наступні два роки. За таких умов компанія планує досягти рентабельності в 2025 році.
За словами Джона Стенкі, після запуску в США заплановано міжнародне просування HBO Max: у 2021 році AT&T планує представити локалізовані версії потокового сервісу в Латинській Америці та Європі.