Марк Цукерберг вводить чергове оновлення в Facebook – відтепер в соцмережі з'явиться новий вид реклами. Дії компанії спрямовані на те, щоб маркетологи могли охопити споживачів, котрі шукають різні товари. Оголошення відображатимуться в результатах звичайного пошуку, а також в пошуку на Facebook Marketplace.
Опція доступна тільки на мобільних пристроях.
Зараз оголошення виглядають так само, як і оголошення в новинній стрічці, але відображаються під тегом «Проспонсований», щоб чітко позначити їх як рекламу. Оголошення доступні в кампаніях з автоматичними місцями розміщення реклами. Також можна налаштувати місце розміщення реклами вручну.
За даними eMarketer, цього року Google буде мати в США 33% в сфері реклами на мобільних пристроях, в той час як Facebook належатиме 30,8%.