Поки розраховані на масову аудиторію видання щосили борються за свій шматок рекламного пирога, нішеві видання проявляють все більше винахідливості, щоб від цієї реклами не залежати. Черговий приклад тому - The Dispatch, новинний проект від політичних журналістів Стівена Хейса і Джони Голдберга, названий його засновниками «новим типом медіа». Ніякої революції журналісти, звичайно, не зробили, але вміло поєднали вже існуючі на ринку напрацювання, створивши формат, до якого варто придивитися і українським видавцям.
The Dispatch стартує на платформі Substack. Цей цифровий продукт орієнтуватиметься лише на дохід від підписки, без реклами. Основною формою поширення інформаційних бюлетенів та подкастів ресурсу буде електронна пошта. До початку 2020 року The Dispatch працює в бета-версії.
У Substack заявляють - давно вірили, що люди насправді не підписуються «на контент», а орієнтуються на думки, яким довіряють. Власне, новий проект розробляє модель «підписки на людину» і намагається створити простір для дискурсу, який не має грати за правилами економіки уваги.
«Ми вважаємо, що модель клікбейта - це анафема для серйозної розмови. Ми також віримо, що це порушення душевного спокою. Тому ми відмовляємося від реклами і гострої необхідності клікбейта. Це може здатися оксюмороном в нинішній ситуації: ми хочемо, щоб у нас було якомога більше читачів, але нас не хвилює питання трафіку», - заявляють творці The Dispatch.
Хейс и Голдберг впевнені, що така модель може стати новим форматом для новинної індустрії, та сподіваються стати зразком для наслідування серед конкурентів.