Ми вже розповідали про розбрат, що виник через бажання Warner Bros. випустити усі релізи 2021 року одночасно в кіно та онлайн - на платформі HBO Max. Кінотеатри низки країн одразу пішли у наступ, називаючи такий крок революцією і розправою над традицією кінотеатрального вікна, якій багато десятків років. У Warner Bros. намагались заспокоїти, що це через пандемію, і лише на один рік. Але хіба можна бути певним у цьому, особливо коли перший з релізів - «Диво-жінка 1984» - невпевнено продемонстрував себе в прокаті.
Варто відзначити, що це лише один фільм і замалий досвід аби робити висновки. Але, вочевидь, кінотеатри навряд чи зможуть і надалі з упевненістю стверджувати, що саме вони приносять кіновиробникам основний дохід. За перший вікенд у світовому прокаті - 32 країни та 30 221 екран - «Диво-жінка 1984» зібрала замість очікуваних $60 млн близько $38,5 млн. Не в останню чергу через низький показник відвідуваності у Китаї (жителі країни поки побоюються ходити в кіно) - всього $18,8 млн. А, наприклад, у Великобританії прем'єра взагалі відбулась одночасно із закриттям майже ¾ всіх кінотеатрів.
Варто зауважити, що IMAX відзначає гарну відвідуваність у Японії, на Тайвані, у Саудівській Аравії, Сінгапурі, ОАЕ та - увага! - в Україні.
Попри те, що цього тижня «Диво-жінка 1984» вийде в прокат на території ще 31 країни, не схоже на те, що фільм збере дуже багато грошей. Тому онлайн-прокат видається дуже вчасним і, можливо, навіть рятівним, аби відбити витрати. А також, якщо плануються сиквели.
Схоже, стратегія Warner Bros. виправдовується. І, звісно, інші студії й продакшени також бачать це, і братимуть до уваги, плануючи майбутні релізи.