Схоже, найближчим часом конкуренція на ринку подкастів знов посилиться: Amazon веде переговори щодо покупки виробника подкастів Wondery, про що пише The Wall Street Journal. Точну суму не називають, але подейкують, що Amazon пропонує $300 млн. Нагадаємо, один з головних конкурентів - Spotify - минулого року придбав Gimlet Media за $230 млн, а минулого місяця - Megaphone, рекламну та аналітичну платформу для видавців подкастів, за $235 млн.
Wondery менш відома за Gimlet Media, але й у неї є яскраві проекти. Зокрема, це подкасти Blood Ties і Dying for Sex. Причому обидва поки можна слухати на Spotify.
За поточний рік дохід Wondery, яка вважається однією з найбільш популярних подкаст-мереж в США, має скласти більше $40 млн. Крім того, 2019-го компанія запустила Wondery+, власний сервіс з абонентською платою, котра має збільшувати дохід рік від року.
Через Amazon Music Unlimited Amazon і так активно конкурує зі Spotify й іншими платформами подкастів. Spotify постійно нарощує обсяг інвестицій в цей сегмент, отже і конкуренти не повинні відставати, інакше їх витіснять з перспективної ніші. А Wondery при цьому - чи не єдина велика мережа подкастів в США, яка поки що залишилася без великого інвестора. Якщо не Amazon, не Apple, або ж Sony, яка, за чутками, теж цікавилася Wondery, - рано чи пізно за нею прийде Spotify.