Скоро в світі не залишиться компаній, які міг би купити Spotify, тому що він всi їх скупить. Вчора стало відомо про чергову таку угоду: шведський музичний стримінг-гігант за $235 млн придбав Megaphone - рекламну та аналітичну платформу для видавців подкастів.
Технології Megaphone допомагають видавцям і рекламодавцям аналізувати аудиторію подкастів і вибирати оптимальні шоу для реклами конкретного продукту. Відповідно, тепер рекламодавці Spotify мають отримати більше можливостей з точки зору охоплення аудиторії, а видавці - легше погоджуватися на монетизацію своїх проектів. Зараз реклама становить відносно невелику частину доходів Spotify, але керівництво компанії вже висловило оптимізм щодо майбутніх можливостей в цьому напрямку.
Купівля Megaphone стала черговим кроком на шляху Spotify до захоплення світу. За останні кілька років компанія здійснила цілу серію великих угод, серед яких - покупка шоу Джо Рогана і компанії The Ringer. Навіть дивно, що Spotify не бере участі в битві за одну з найбiльших незалежних мереж подкастів Wondery - за інформацією Bloomberg, за неї борються Apple і Sony, а ціна питання становить від $300 млн до $400 млн. Подивимося, хто переможе.