Останнім часом американські студії-мейджори все частіше переносять релізи та розглядають можливість заробітку на фільмах в онлайн-прокаті. І чекати поліпшення стуації від Дня подяки, Різдва і Нового року, схоже, не варто: прем'єр на свята може не залишитись. З ростом кількості хворих на коронавірус кінотеатри США продовжують закриватися, а мейджори навряд чи захочуть випускати щось у прокат без локального ринку.
За найсвіжішою інформацією, у вікенд 20-22 листопада в США закрилися ще 646 кінотеатрів. Частина з них - мережі з кінотеатрами в Канаді, тож близько 60 локацій закрилися і в сусідній країні.
Загальний показник касових зборів в США склав близько $4-5 млн. Деякі кінотеатри скоротили часи роботи, а минулого місяця велика мережа Cineworld закрила близько 400 закладів. Те ж роблять й інші гравці, хто превентивно, хто - вимушено. За даними Comscore, в період між вікендами 13-15 і 20-22 листопада кількість відкритих кінотеатрів у Північній Америці скоротилася з 3096 до 2390. Якщо відняти 2154 кінотеатри в США, вийде, що в Канаді працювали лише 236 кінотеатрів. У США тепер відкриті лише 39,5% від 5449 кінотеатрів.
Позаминулого тижня Universal випустила в прокат фільм «Дичина» (Freaky), і за другий вікенд стрічка зібрала лише $1,2 млн, посівши перше місце в таблиці лідерів бокс-офісу. Втім, Universal поки тримається, і хоче вже цього тижня прокатати другу частину анімаційної франшизи «Крудси» (The Croods: A New Age). А на Різдво все ще запланована прем'єра вестерну/драми Пола Грінграсса «Новини світу» (News of the World) з Томом Хенксом у головній ролі. Але студія перестрахувалась та вже уклала кілька угод про скорочення кінотеатрального вікна і передчасний випуск фільмів на VoD.