Кілька днів тому ми розповідали, що студії-мейджору Universal вдалося домовитися з мережею Cinemark Entertainment щодо PVоD-вікна (Premium Video on Demand). Тобто, якщо фільми студії збиратимуть в прокаті менше певної суми, Universal має повне право випустити стрічку онлайн вже за 17 днів від початку прокату. І ось стало відомо, що Universal підписала аналогічну угоду і за межами США - з канадською Cineplex.
Як і у випадку з Cinemark, відповідно до умов договору, фільми студії, чия каса прем'єрного вікенду буде менше $50 млн, вирушатимуть на стримінгові платформи за 17 днів після прем'єри. Ті, що зможуть з ходу зібрати більше $50 млн - за 31 день. Договір укладено на кілька років, тому, за оптимістичного розвитку ситуації, він діятиме і після карантину. Оскільки це PVоD-вікно, йдеться про преміум-пакети різних платформ - новинки доведеться купувати за додаткові до стандартної підписки кошти.
Першим релізом, що підпадає під дію угоди, стане комедійний фільм жахів «Дичина» (Freaky). Прем'єра відбулася 13 листопада, і фільм, швидше за все, з'явиться онлайн вже 4-5 грудня.
Cineplex - найбільша кінотеатральна мережа Канади. Вона управляє 164 кінотеатрами з 1676 залами. За часів до пандемії коронавірусу її середньорічна відвідуваність становила 77 млн осіб.