У серпні студія Universal досягла історичної домовленості з найбільшою в США кiнотеатральною мережею AMC Theatres, у котрій йшлося про скорочення кінотеатрального вікна до трьох вікендів. Як і слід було очікувати, це стало лише початком: тепер студія уклала схожу угоду з мережею Cinemark Entertainment, причому діятиме вона і після закінчення пандемії.
Відповідно до умов договору, фільми студії з касою прем'єрного вікенду менше $50 млн вирушатимуть на стримінговi платформи за 17 днів після прем'єри, а ті, що зберуть більше - за 31 день. Правда, йдеться лише про преміум-пакети різних платформ - тобто, свіжі стрiчки користувачам доведеться купувати за додаткові до стандартної підписки кошти.
Інші подробиці угоди не розголошуються, але аналітики допускають, що тепер мережі Cinemark і AMC ділитимуть виручку від цифрових релізів Universal. Правда, як саме - невідомо. Експерти також впевнені, що від нових домовленостей виграють всі учасники процесу: кінотеатрам це принесе додатковий дохід, а у студії з'явиться більше можливостей монетизувати свій контент. В умовах, коли терміни закінчення пандемії невідомі, це допоможе всім триматися на плаву.