Поки можливостей як слід заробити в офлайні стає все менше, онлайн знаходить нові шляхи потенційного доходу. Видання Axios повідомляє, що Instagram нарешті задумався про очевидне - платити медіа за контент, що розміщується на платформі. Правда, офіційно про це поки не заявляють, оскільки компанія демонструє обережність і спершу хоче розробити алгоритм, який звів би до мінімуму ймовірність скандалів, із котрими раніше зіткнувся «старший брат» соцмережі Facebook.
Такий крок для Instagram виглядає цілком логічно: недавнє дослідження Reuters Digital News Report показало, що близько 11% користувачів з дванадцяти країн заходять у соцмережу, аби дізнатися останні новини. Число може здатися не таким вже й великим, але варто враховувати, що рік тому воно було вдвічі меншим. Тому тепер в компанії розмірковують, як краще за все ділитися доходами від реклами з тими, хто ці новини поставляє.
Повідомляється, що найближчими місяцями сервіс проведе тест з монетизації новинного контенту разом з обраними видавцями. Жодних подробиць про це поки немає, але, ймовірно, спочатку Instagram платитиме за створення відеороликів в IGTV. Чи дійде до створення окремої вкладки News, теж поки незрозуміло. Але сам факт руху в цьому напрямку повинен порадувати видання.