Коронавірус продовжує повільно, але впевнено вбивати кінотеатральну галузь. Найбільша мережа США AMC Theaters опублікувала свіжий квартальний звіт, згідно з яким її виручка впала на 90,9%, а обсяг продажів квитків склав $119,5 млн. Збитки при цьому досягли $905,8 млн (8,41 цента на акцію), тоді як в аналогічному періоді минулого року, коли про пандемію ніхто і подумати не міг, цей показник тримався на рівні $54,8 млн (53 центи на акцію).
Більшу частину 2020-го кінотеатри AMC були закриті по всьому світу, а нещодавно взагалі з'явилися чутки, що мережа знаходиться на межі банкрутства. Аби якось його уникнути, керівництво розпочало залучити додаткові інвестиції. У своєму звіті AMC зазначила, що вже реструктурувала борги і переглянула умови оренди кінотеатрів, знизила виплати за відсотками, а також залучила $900 млн за рахунок нових пропозицій позикових коштів та продажу акцій. Крім того, продаж кінотеатрів в країнах Балтії приніс мережі понад $80 млн.
Також керівництво AMC сподівається, що зменшення кінотеатрального вікна, про яке мережа домовилася з Universal, допоможе їй утриматися на плаву. Протягом четвертого кварталу студія презентує шість фільмів, в тому числі драму «Сімейка Крудсів: Нове століття» і «Новини світу» з Томом Хенксом, і AMC отримає частку від цифрових продажів. Очільник мережі Адам Арон сподівається, що схожі угоди вдасться укласти і з іншими студіями - за його словами, просто зараз про це ведуться перемовини.