Пам'ятаєте, як під час виступу на KYIV MEDIA WEEK Ед Воллер передбачав повільний, але неминучий кінець «золотої епохи» кабельного телебачення? Тепер його слова готові підтвердити і найбільші американські медіакомпанії. За інформацією CNBS, представники як мінімум трьох таких корпорацій (назви яких, втім, не називаються) нарешті визнали, що сегмент стає все менш привабливим для підписників, і до 2025 року близько 25 млн домогосподарств відмовляться від послуги.
Прогноз здається досить драматичним, але спад в ніші відбувається давно. З 2012-го від підписок на кабельне відмовилися 25 млн користувачів - тобто наступні п'ять років будуть лише продовженням тренду. За інформацією CNBS, найбільші медіакомпанії США очікують, що до 2025-го число підписок на кабельне телебачення залишиться на позначці в 50 млн.
Звісно, якщо прогнози справдяться, це не відбудеться безслідно. Компанії, серед яких Disney, Comcast, WarnerMedia AT&T, ViacomCBS, Fox, Discovery, Sinclair і AMC Networks, очікують падіння доходів від підписок на кабельне ТБ приблизно на $25 млрд, а також зростання збитків від реклами. І хоча на сьогодні це лише прогнози, в корпораціях вже відбуваються воістину тектонічні зрушення: тільки за останні три місяці Disney, NBCUniversal, WarnerMedia і ViacomCBS оголосили про реорганізації, замінивши ряд керівників, звільнивши десятки тисяч співробітників і об'єднавши різні підрозділи. Тепер головну ставку всі роблять на потокові сервіси, сподіваючись, що кількості підписників в цій ніші вистачить, аби перекрити втрати кабельного ТБ.