Всі цього очікували, але ніхто не був готовий. Мобільний стримінговий сервіс Quibi закривається лише після шести місяців роботи. Про це повідомили Джеффрі Катценберг та Мег Вітман у корпоративному блозі.
«Ми відчуваємо, що вичерпали всі свої можливості. В результаті ми неохоче прийшли до складного рішення закрити бізнес, повернути готівку нашим акціонерам і з гідністю попрощатися з колегами», - йдеться у повідомленні.
У провалі Quibi можна звинувачувати чимало факторів: запуск мобільного стримінгового сервісу у час пандемії, коли всі користувачі сидять вдома, відсутність інноваційного контенту, який би змусив юзерів платити за підписку, та значна конкуренці з боку YouTube, TikTok та інших платформ з короткими відео. Засновники Quibi самі визнають, що причиною закриття бізнесу стала одна з двох причин: сама ідея не була достатньо сильною, аби виправдати окремий стример, або через невдалий таймінг.
Поки невідомо, що ж станеться з набором дорогих, зіркових оригінальних програм. За інформацією ЗМІ, Катценберг вже пропонував Facebook та NBCUniversal придбати контент, проте спроба провалилася. Все ж у найближчі місяці Quibi намагатиметься продати як вміст, так і технології, що використовуються у додатку.