Як і Facebook, компанія Google контролює значний відсоток рекламних коштів у індустрії новин. Після довготривалих сварок і судових позовів техногігант нарешті погодився платити обраним видавцям за використання їхнього контенту.
Для запуску нового продукту Google News Showcase пошуковик запросив визначні редакції з усього світу створювати новинні чи сюжетні підбірки, які користувачі зможуть почитати у додатку Google News. У межах співпраці компанія буде використовувати уривки з новин та надавати юзерам безкоштовний доступ до платних матеріалів.
За три роки Google обіцяє виплатити медіа понад $1 млрд. Наразі техногігант підписав угоди з 200 видавцями з Бразилії, Німеччини, Аргентини, Канади, Великобританії та Австралії. Першими функцію підбірок тестуватимуть редактори Der Spiegel, Stern, Die Zeit, Folha de S.Paulo,Band, Infobae, El Litoral, GZH, WAZ та SooToday.
У квітні Google почала надавати невідкладну фінансову допомогу сотням місцевих медіа. В залежності від розміру та локації, редакція може отримати фінансування у розмірі від декількох тисяч доларів до десятків сотень. Додатково компанія передала $1 млн на допомогу журналістам, що отримали психологічні травми під час коронакризи.