Надихнувшись прикладом Facebook, підтримати локальних журналістів вирішила і компанія Google. Ініціатива Google News започаткувала Фонд допомоги журналістиці у надзвичайних ситуаціях, який надасть невідкладну фінансову допомогу сотням місцевих редакцій. На отримання коштів можуть претендувати ті журналістські команди, які в умовах пандемії виготовляють власний контент для місцевої аудиторії.
Фінансування буде варіюватися від декількох тисяч доларів до десятків сотень. Все залежить від розміру та локації редакції. Заповнювати форму можна за посиланням, дедлайн - 29 квітня 2020 року.
Додатково Google передасть $1 млн Міжнародному центру журналістів та Дартському центру журналістики, який допомагає журналістам, що отримали психологічні травми під час кризи.
«Місцеві новини - життєво важливий ресурс, який об’єднує людей та спільноти навіть у найважчі часи. Наразі вони грають ще більшу роль, повідомляючи про закриття шкіл та парків, розповідаючи про те, як COVID-19 впливає на повсякденне життя», - йдеться у заяві компанії.