Донедавна Amazon Music програвала своєму конкуренту Spotify лише в одному аспекті - відсутністю подкастів. З останнім оновленням платформа заповнила прогалину і відкрила слухачам доступ до 70 тис. подкастів. У переліку присутні популярні шоу, як Serial та Pod Save America, а також оригінальні програми - наприклад, The First One з DJ Khaled, де продюсер розпитує співаків про їхні перші хіти та історії їхнього створення. З 2021 року Amazon Music стане єдиним сервісом, де можна буде послухати популярне шоу від iHeartMedia під назвою Disgraceland.
Користувачі Amazon Music зможуть слухати подкасти онлайн, через оновлений додаток чи пристрої Amazon Echo. За інформацією The Wall Street Journal, у планах Amazon - продавати рекламний час, проте формат реклами поки невідомий.
Про плани Amazon інвестувати у ринок подкастів ЗМІ дізнались ще у травні цього року. Компанія довго обирала, яка з власних платформ - Audible, Amazon Music чи Amazon Alexa - стане майданчиком для аудіопрограм.