Ще 2018 року Spotify домовилася з американським відеосервісом Hulu про запуск спільного пакета з розміщенням аудіокниг, що на той момент було дуже несподіваним кроком. Потім Spotify вийшла в сегмент подкастів і вже зараз, поряд із Apple, нарощує обсяг інвестицій саме в цей сегмент.
Але й корпорація Amazon не стоїть на місці: стало відомо, що вона також планує інвестувати в подкасти для ринку США - переважно на спортивну та новинну тематику. Ймовірно, навіть більше саме спортивну, оскільки останнім часом корпорація сильно активізувалася на ринку закупівлі прав на спортивні трансляції.
Рішення може бути цілком виправданим, оскільки американський рекламний ринок - це близько $150 млрд на рік. Радіо, як і раніше, користується великою популярністю, а подкасти слухає третина американців у віці 12+ (дані опитування Infinite Dial від Edison). Найбільшу ж частину виручки Amazon отримує від електронної комерції, тобто продажу товарів через інтернет. Таким чином, є висока ймовірність, що Amazon хоче розміщувати рекламу товарів в подкастах.
Інше питання, де саме розмістять подкасти? У Amazon є три майданчики: Audible - для аудіокниг, Amazon Music - для музики, а також віртуальний асистент Amazon Alexa для «розумних» колонок. Можна припустити, що оберуть Audible, яка нещодавно натякала на збільшення інвестицій в подкасти, але Amazon Music також заявляла, що хоче додати їх до збірок музики. А може, корпорація має намір використовувати три майданчики одночасно? Конкретики поки немає.
Як би там не було, Amazon вже конкурує зі Spotify, Hulu і Apple в ряді сегментів: зі Spotify і Apple (Apple Music і App Store) - на ринку музики, з Hulu і Apple (App Store і Apple TV Plus) - на ринку VoD.