З моменту обмеженого запуску у квітні новий стримінговий сервіс Peacock від Comcast охопив 10 млн користувачів. Платформа стала єдиним досягненням компанії у другому кварталі 2020 року, йдеться у звіті Comcast. Чистий прибуток компанії впав на 4,4% - до $2,99 млрд при загальному доході у $23,7 млрд.
«NBCUniversal успішно запустив Peacock для кабельних мереж у квітні, перед загальнонаціональним запуском у середині липня і зараз стрімер налічує вже 10 млн підписників», - розповів голова правління та виконавчий директор Comcast Браян Робертс. Незважаючи на те, що Peacock прибув вже на переповнений ринок стимінгу, він встиг випередити свого нового конкурента HBO Max, який з травня зібрав 4,1 млн підписників.
Через зачинені тематичні парки та кінотеатри розважальні підрозділи Comcast відчули падіння доходів у другому кварталі 2020 року. Прибутки NBCUniversal впали на 25% - до $6,1 млрд, а прибутки кіновідділу - на 18%, до $1,2 млрд.