AMC Theaters та Universal підписали нову угоду, яка значно скорочує екслюзний кінотеатральний показ фільмів. Нове вікно між показом у кінотеатрі та появою фільму на стимінгових платформах зменшилось аж до 17 днів, тобто ти вікенди. Раніше глядачам доводилося чекати 70-90 днів, аби насолодитися стрічкою у власній домівці.
Але навіть після скороченого періоду кінотеатрального релізу не всі зможуть собі дозволити подивитися фільми студії. Universal пропонуватиме преміальні покази з квитками вартістю до $20. А квитки за $3-6 студія продаватиме домосідам все ж за 90 днів після кінотеатральної прем’єри.
Домовленість стала результатом конфлікту Universal та AMC, що спричинив вихід фільму «Тролі 2: Світове турне» від DreamWorks Animation одразу на цифрових платформах. До того ж у NBC Universal заявили, що збираються запускати свої фільми одночасно і в кінотеатрах, і на стримінгах. Таке рішення обурило найбільшу в США кінотеатральну мережу AMC, яка відмовилась надалі ліцензувати фільми Universal у своїх кінотеатрах по всьому світу.
І ось тут криється цікавий момент. Погодьтесь, було б дивно, що після скандалу AMC так швидко пішла назустріч. А виявилось, що, згідно з останніми даними, з кожної плати за аренду фільмів Universal онлайн, кінотеатральна мережа, як екслюзивний партнер, буде отримувати 10%. Ось вам і гвалт про те, що онлайн не може співіснувати з традиційним прокатом.