Пригадуєте, скільки було ажіотажу, коли стало відомо, що Disney прибирає контент з Netflix та запускає власну платформу? Скільки на неї чекали і робили прогнози щодо входження до трійки лідерів SVoD (разом із Netflix та Amazon Prime)? Аж ось агрегатор потокових сервісів Reelgood опублікував дані, за якими Disney Plus не увійшов навіть до ТОП-4 сервісів на ринку США, котрий є пріоритетним для платформи. Натомість до четвірки лідерів потрапив HBO Max.
Як ми вже писали, HBO Max стартував у травні, і за перший місяць напрацював базу трохи більше 4,1 млн абонентів. Це, звичайно, куди менше за 10 млн підписників Disney Plus, але контент на HBO Max дивляться куди частіше.
Частка SVoD-сервісів ринку США у червні 2020 року за обсягом перегляду контенту, %
Джерело: Reelgood, липень 2020 року
Варто звернути увагу, що вартість підписки Disney Plus ледь не втричі нижча за HBO Max - $5,99 проти $14,99. І це при тому, що зростання HBO Max, за словами виконавчого директора батьківської компанії AT&T Джона Стенкі, гальмує відсутність платформи на девайсах Roku та Amazon Fire TV, які відповідають за 70% стримінгу в США. Угоди з ними досі не підписали.
Загалом на послуги HBO та HBO Max підписані 36,3 млн американських домогосподарств. До каталогу HBO Max входять фільми та серіали виробництва Warner Bros. та контент кабельних мереж, включаючи TNT, TBS та Turner Classic Movies.