Facebook втратив ще одного великого рекламодавця. До бойкоту #StopHateforProfit приєдналась корпорація Disney. Як повідомляють ЗМІ, будинок Міккі Мауса значно скоротив витрати на обох платформах - Facebook та Instagram.
Мета бойкоту, який розпочався ще минулого місяця, не просто зміна політики Facebook щодо запобігання розпалювання ненависті й оновлення алгоритмів соцмережі, але і поява в компанії керівника з досвідом в області цивільних прав. Наразі до кампанії приєдналися близько 400 брендів, серед яких Verizon, Unilever, Starbucks, Coca-Cola та Microsoft.
За інформацією, Disney призупинила рекламу стримінга Disney Plus у соцмережі Facebook та рекламу Hulu в Instagram. Підрахунки показують, що за першу половину 2020 року корпорація витратила понад $226 млн на рекламу власних стимінгів на платформах Facebook.