Facebook готується до запуску нової платформи, вбудованої у соціальну мережу. На ній розміщатимуться ліцензовані музичні кліпи - тож її вже називають конкурентом найпопулярнішого відеохостингу YouTube.
Інформація про те, що Facebook веде переговори з найбільшими лейблами - Universal Media Group, Sony Music і Warner Music Group - з'явилася ще минулого року. Тоді ж було сказано, що звукозаписні компанії зацікавлені в появі альтернативи YouTube, оскільки вважають, що сервіс Google недостатньо платить за використання ліцензійного контенту.
Подейкують, адміністратори Facebook вже зв'язалися з власниками сторінок, що пов'язані з музичними виконавцями, запропонувавши їм активувати новий параметр в меню налаштувань. Завдяки йому кліпи, що публікуються, автоматично додаватимуться на платформу. Зробити це можна до моменту запуску платформи на території США, запланованого на 1 серпня. Якщо ж користувач не активує налаштування самостійно, то після старту сервісу Facebook сформує сторінку з кліпами автоматично.
При цьому вручну завантажувати нові відео не доведеться, і навіть надавати посилання на них. Замість цього пропонується активувати нове налаштування, даючи тим самим згоду на автоматичне розміщення кліпів всередині музичної платформи. Таким чином формуватиметьсяся бібліотека, що складається з офіційних записів будь-якої групи або виконавця й кліпів за їхньої безпосередньої участі. Після активації нової функції автори матимуть можливість редагування або видалення своїх записів з платформи.