Навіть гендиректор сервісу Мег Вітмен погоджується, що стрімінговий сервіс Quibi зазнав невдалого старту. І не дивно - за перший тиждень кількість завантажень Quibi досягла 1,7 млн, що удвічі менше за сподівання розробників. До того ж після завершення тестового періоду застосунком перестали користуватися 92% юзерів. Такі дані оприлюднила аналітична компанія Sensor Tower. За її підрахунками, у перші дні на платформі зареєструвалося 910 тисяч користувачів. З них лише 72 тисячі вирішили передплатити сервіс.
Аналітики зазначають, що це непоганий результат, однак його не можна порівняти з досягненнями іншого стрімінгового сервісу, який нещодавно стартував, - Disney Plus. Приблизно 11% користувачів вирішили передплатити за доступ до платформи. Наразі Disney Plus налічує понад 50 млн підписників по всьому світу.
Дані Sensor Tower прокоментував речник Quibi: «Підрахунки Sensor Tower значно відрізняються від реальної кількість підписників, що платять за сервіс. Понад 5,6 млн людей завантажили застосунок Quibi. Рівень конверсії наших платників вищий за показники інших додатків, і ми фіксуємо велику кількість людей, які готові передплатити сервіс після 90-денного та 14-денного безкоштовного користування».
Цікаво, інвесторам замість цифр також нададуть інформацію про «велику кількість людей»?