6 квітня, після багаторічного хайпу навколо Quibi, стримінговий сервіс нарешті з'явився для завантаження для Android та iOS. У перший тиждень після запуску застосунок нарахував 1,7 млн завантажень. На думку експертів, сервіс гарно показав себе у порівнянні з прогнозами у 1-1,5 млн завантажень. Однак цих цифр замало, щоб повноцінно конкурувати з стримером Disney Plus, який у день запуску зібрав 10 млн підписників.
Наразі Quibi пропонує безкоштовний тестовий період протягом 90 днів. Після його завершення застосунок коштуватиме $4,99 з рекламою та $7,99 без реклами. За словами гендиректора Мег Вітман, середній вік користувачів сервісу лише трохи перевищує 30 років. Вона також додала, що 80% підписників, які почали дивитися шоу, закінчили щонайменше один епізод. Зважаючи, що хронометрах серій на Quibi не перевищує 10 хвилин, це сумнівне досягнення.
Поки невідомо, які оригінальні шоу стримера користуються особливою популярністю, адже творці сервісу обіцяють надати детальну статистику після завершення тестового періоду.