Генеральний директор Quibi Мег Вітмен визнає, що результати раннього запуску потокової служби виявилися «трохи нижче очікувань», багато в чому через паралізуючий вплив COVID-19. Проте, в інтерв'ю Deadline Вітмен охарактеризувала первісну продуктивність потокового сервісу як «солідну», додавши, що поступовий вихід Північної Америки з карантину дає їй привід для оптимізму.
Вітмен підкреслила, що Quibi був розроблений для іншого варіанту використання: короткі відео розраховані на перегляд поза домівкою, і набагато менш життєздатні, коли більшість користувачів нікуди не виходять.
Оптимістичні коментарі Вітмен прозвучали через кілька годин після того, як Джеффрі Катценберг, керуючий партнер батьківської компанії Quibi WndrCo, заявив New York Times, що «все пішло не так» через пандемію. Незважаючи на те, що оцінки сторонніх виробників були дещо нижчими, керівництво сервісу планувало отримати 3,5 млн завантажень і 1,3 млн активних користувачів з 6 квітня. Говорячи ж про результати, Катценберг зазначив, що «це і близько не те, чого хотіли добитися».
Крім скепсису щодо життєздатності Quibi в умовах високої конкуренції серед потокових сервісів, для компанії виникла додаткова загроза у вигляді судового позову від ізраїльської платформи інтерактивного відео Eko. Вона подала в суд на Quibi, стверджуючи, що стартап вкрав її технологію, використовувавши як основу інтерфейсу Turnstyle.
Вітмен стверджує, що компанія має в розпорядженні «достатні ресурси» загального фінансування у $1,8 млрд. Компанія також продала досить реклами з річним контрактом, що продовжить існування Quibi до весни 2021 року.
За словами Вітмен, восени цього року Quibi представить рекламодавцям нову інформацію, з огляду на раптовий загальний економічний спад. У той час як деякі аналітики Волл-стріт та рекламні оглядачі очікують, що цифровий бізнес відновиться швидше, ніж традиційне телебачення, маркетингові бюджети в усіх напрямках скорочуватимуться в найближчому майбутньому.
На відміну від відчайдушного тону висловлювань Катценберга, заяви директора були більш стриманими й оптимістичними. За її словами, варіанти Quibi з впровадження телевізійних версій завжди були частиною стратегії стартапу, але ці плани «прискорила» пандемія COVID-19. Вітмен заявила, що користувачі Apple iPhone можуть «транслювати» зображення зі своїх телефонів на телевізор, і до кінця травня додаток Apple стане доступним через пристрої Apple. Крім того, 45 шоу сервісу - по два нових щотижня - все ще є запланованим темпом, принаймні, до Дня Подяки. Варто зазначити, що у Quibi не було вже існуючої бібліотеки та «довелося починати з нуля».
«Ми не відступимо, - запевнила гендиректор сервісу. - Наш контент резонує. Ми дуже задоволені тим, де ми знаходимося. Серед наших активних користувачів є група «золотих» юзерів. Я відчуваю себе дуже впевненою в тому, що ми робимо. На підставі частих відгуків користувачів ми дізнаємося щось нове кожного дня».