Незважаючи на локдаун, аналітики eMarketer вважають, що 2020 рік буде досить успішним для корпорації Amazon, рекламний дохід якої збільшиться на 23,5% в порівнянні з 2019-м. Хоча це на $920 млн менше раніше прогнозованого показника, виглядає дуже непогано на тлі тієї ж Google, якій на зростання поточного року сподіватися взагалі не варто.
Amazon, на відміну від Google, менш прив'язана до туризму і пов'язаних із ним галузей, а також спеціалізується на продажі через інтернет. Відповідно, розміщує й більше реклами. В одній лише Америці обсяг її рекламного доходу складе $13 млрд. А Google, хоча й отримає $39,58 млрд від реклами в США, це на $7 млрд нижче того, що прогнозували в березні, до введення карантину.
Рекламний дохід Facebook в Америці теж збільшиться: на 4,9% - до $31,43 млрд. Але це теж менше, ніж говорили в березні, на $4,82 млрд.
Незважаючи на популярність Netflix, за даними Reelgood, Amazon Prime Video надає куди більше якісного кіноконтенту передплатникам. Тому їі дохід від підписки також зростатиме.
Якщо порівняти каталоги Netflix і Amazon Prime Video в США, вийде, що Amazon Prime пропонує 568 фільмів з рейтингом IMDb 7,5+ та 3548 з рейтингом 6+. Тоді як у Netflix 424 фільми з рейтингом 7,5+ та 1841 з рейтингом 6+. У інших SVoD-сервісів на ринку Америки показники ще нижчі.
Джерело: Reelgood, червень 2020 року