Минулого мiсяця шведський музичний стрімінг Spotify заманив у свої тенета Джо Рогана, а трохи раніше - компанію Білла Сіммонса The Ringer, але на цьому його завоювання на ниві подкастів не скінчилися. Минулого тижня платформа анонсувала одразу дві масштабні угоди - із компанією Warner Bros. і блогером Кім Кардаш'ян. Суми обох не розголошуються.
У першому контракті про співпрацю з Warner Bros. зазначено створення серій супергеройських подкастів за мотивами коміксів DC. За умовами договору, студія відповідатиме за продакшен, а стримінг стане майданчиком для ексклюзивного розміщення, а також візьме на себе маркетинг і рекламу. Угода розрахована на кілька років і передбачає народження нових історій про супергероїв і суперлиходіїв всесвіту DC, що вже існують.
Мотиви Spotify зрозумілі, та й у Warner Bros. є власний інтерес в угоді: за словами джерел The Wall Street Journal, компанія розглядає її як можливість випробувати новий матеріал на аудиторії Spotify, щоб в разі успіху випустити за цими історіям фільми або серіали.
Друга угода ще цікавіша: за її умовами, Кім Кардаш'ян стане продюсером і ведучою подкасту про американську систему правосуддя і необхідність її реформи. Робитимете це вона спільно з телепродюсером Лорі Ротшильд Ансальді. З огляду на останні події в США і складну історію стосунків суспільства і правоохоронців, шоу напевно користуватиметься популярністю у слухачів.
І не варто дивуватися, що «Кім Кардаш'ян» і «реформа правосуддя» зустрілися в одному реченні: по-перше, юриспруденція у неї в крові завдяки батькові, а по-друге, Кім зацікавилася проблемами системи давно і вже досягла певних успіхів у їхньому вирішенні.
Таким чином, лише протягом 2020-го Spotify уклав чотири великі подкаст-угоди. Цікаво, скільки ще попереду, враховуючи, що компанія, схоже, націлилася на світове панування в сегменті.