У той час як значну кількість фестивалів скасували або перенесли через COVID-19, організатори щорічного міжнародного копродакшен-ринку та пітчингу Cartoon Media вирішили йти до кінця: захід планується у Тулузі (Франція) на 14-17 вересня у традиційному офлайн-режимі. Звісно, не без заходів безпеки. Якщо Cartoon Media відбудеться, то виконає надважливу побічну функцію: продемонструє, які заходи безпеки справді необхідні, як вони працюють, які плюси та мінуси мають. Цей досвід допоможе іншим івентам, зокрема і майбутньому Євробаченню (про що казав в інтерв'ю MBR виконавчий продюсер конкурсу Сітце Баккер).
Отже, усі учасники мусять дотримуватись наступних правил:
- зберігати безпечну відстань (йдеться про один метр);
- носити маски - одну, якщо відвідують заходи лише першої половини дня, та дві з розрахунку на весь день (маски заохочують брендувати компаніями та проектами);
- брати із собою санітайзери та мити руки (за необхідністю).
Цікаво, що перевірку температури наразі не планують.
Окрім цього, руми, де відбуватимуться пітчинги, облаштують так, аби зберігати безпечну відстань в один метр між делегатами. Усі спільні обіди та коктейлі скасовано: перевагу надають «веденню бізнесу», через що ціна реєстрації впала з €1 тис. до 850 євро. Не буде жодних автобусних перевезень, скасовано церемонію нагородження Cartoon Tributes awards і відкладено панель Spotlight, де увагу приділяють окремій країні. Втім, організатори Cartoon Media зазначають, що у випадку, якщо ситуація з пандемією у Франції покращиться, вони готові переглянути заходи безпеки.
Проведенню форуму сприяє рішення французької влади відкрити кордони для інших європейських країн та дозволити заходи до 5 тис. учасників. Але не більше 800 людей в одному приміщенні одночасно.