Протягом декількох місяців Facebook піддавалася жорсткій критиці за політику невтручання, що дозволяє розміщувати політичну рекламу, котра містить неправдиву інформацію і пропаганду сумнівних цінностей (наприклад, насильства). Соцмережа на зауваження не реагувала, поки не почала через це втрачати рекламодавців - і тут генеральний директор Facebook Марк Цукерберг оголосив, що соцмережа дозволить своїм користувачам відключати перегляд політичної реклами.
«Ми чуємо тих, хто вже все вирішив і просто хоче, щоб вибори закінчилися, - написав Цукерберг. - Тому надаємо можливість відключити перегляд політичної реклами. Але ми все ж нагадаємо вам про необхідність проголосувати».
Користувачі зможуть відключати пряму і приховану рекламу (наприклад, соцопитування на відповідні теми) від політичних кандидатів та організацій. Сьогодні соціальна мережа почала тестувати цю функцію, а протягом кількох тижнів вона стане доступна всім користувачам США. До осені новинка дістанеться інших країн світу - «де буде встановлено правозастосування щодо політичної реклами».
Функція буде доступна не лише в Facebook, але і в Instagram. Якщо після відключення політичної реклами користувачі продовжуватимуть бачити такі повідомлення, у них буде можливість поскаржитися на них модераторам.