27 травня на території США почав працювати стрімінг-сервіс HBO Max. І, здавалося б, в умовах карантину користувачі мали б були вишикуватися в чергу, щоб стати його клієнтами, проте цього не сталося. Навіть навпаки: за даними аналітичної компанії SensorTower, на старті платформа показала найгірші результати серед конкурентів - в день запуску її застосунок завантажили всього близько 90 тис. разiв. Для порівняння, у застосунку онлайн-кінотеатру Disney Plus в день релізу цей показник був на рівні 4 млн разів, а у мобільного сервісу Quibi - близько 300 тис. разів.
Аналітики підозрюють, що причин низького попиту може бути кілька. По-перше, ціна передплати, яка у HBO Max є найвищою на ринку. За місяць користування сервісом потрібно викласти $15, тоді як вартість Disney Plus становить $7, а Quibi - $5. По-друге, бібліотека HBO Max виявилася набагато біднішою, ніж було анонсовано. Наприклад, в сервісі доступні всі фільми кіновсесвіту DC за винятком «Хижих птахів» та «Людини зі сталі», всі аніме студії Ghibli, крім «Могили світлячків», всі стрічки Пітера Джексона за «Володарем перснів» і «Хоббіта» (за винятком «Пустки Смауга»), а також серіал «Друзі» - але без спін-оффу «Джоуї».
WarnerMedia, яка володіє HBO Max, у відповідь заявила, що каталог сервісу поповнюватисметься, а дані про завантаження додатку назвала неточними. Так, у підрахунках не враховано попередні завантаження за зниженою ціною в $12, а також інформація про те, скільки користувачів безкоштовно оновили застосунок HBO Now і отримали доступ до онлайн-кінотеатру через мобільного провайдера.
Втім, офіційних даних про стартову статистику HBO Max поки немає. Можливо, скоро компанія розкриє карти, і тоді картина стане більш повною.