Опитування 363 представників індустрії розваг, проведене аналітиком Стівеном Фолсом і агентством Screendollars, вказує на підтримку скорочення і навіть повної ліквідації ексклюзивного 90-денного кінотеатрального вікна.
В опитуванні взяли участь різні респонденти, в тому числі кінематографісти, які працюють в сфері девелопменту, продакшену і постпродакшену; менеджери з продажу, дистрибутори і маркетологи; співробітники телеканалів і VOD-платформ; а також група, до якої увійшли педагоги, чиновники, організатори фестивалів та журналісти.
Результати показують, що багато сегментів галузі прагнуть продовжити експерименти з дистрибуцією в епоху пандемії, в той час як власники кінотеатрів продовжують дотримуватися традиційних методів поширення контенту.
Серед опитаних саме група кінематографістів відстоювала найбільш агресивну позицію щодо скорочення вікон: менше 15% з них вважають, що кінотеатральне вікно має повернутися до 90-денної тривалості. Лише 30% групи кінематографістів вважають, що вікна мають бути довшими 60 днів. Іще близько 30% вважають, що не має бути ніякого ексклюзивного вікна для кінотеатрів. Більше 80% людей, що працюють в галузі продажів і дистрибуції, вважають, що вікна слід скоротити.
Демонстратори бачать це по-іншому: більше половини вважають, що вікна мають бути однаковими або навіть розширеними. Цю думку поділяють близько 20% людей, які працюють на телебаченні.
Значна частина опитаних підтримала рішення Universal відмовитись від театрального релізу «Тролі 2: Світове турне» на користь PVOD. Крім того, половина опитаних кінематографістів вважають, що студії мають переглянути стандартну практику театральнтх релізів для своїх майбутніх прем'єр.
Коли йдеться про очікування відвідування кінотеатрів після карантину, 58% власників і операторів кінотеатрів вважають, що все повернеться до попередніх показників за кілька місяців. Серед тих, хто займається продажами і дистрибуцією, близько 40% вважають, що на відновлення відвідування кінотеатрів піде рік або більше, а ще близько 10% впевнені - колишніх результатів вже не буде.
Респонденти у всіх секторах одностайні в своїх переконаннях щодо того, які частини галузі покращаться або постраждають в період з січня 2020 року по січень 2021 року. Всі згодні з тим, що кінотеатрам необхідно істотно адаптувати свої бізнес-моделі, різняться лише варіанти, як саме вони мають змінитися.
Подивитися повні результати опитування можна тут.