Spotify знову й знов демонструє свої серйозні наміри щодо подкастів: сервіс придбав дві продакшен-компанії, впровадив нові функції та готується до оновлення, яке дозволить завантажувати на платформу відеоподкасти. Останнім кроком компанії стало підписання угоди з найпопулярнішим та найвпливовішим подкастером світу - Джо Роганом. Ексклюзивна угода передбачає, що Роган перестане викладати свої шоу на YouTube чи застосунок Podcast від Apple. З вересня 2020 року прихильники Joe Rogan Experience show зможуть послухати програму виключно на Spotify.
Однак ведучий одразу заявив, що угода зі Spotify - це «ексклюзивний багаторічний ліцензійний контракт», тож Роган не стане працівником сервісу та збереже права на власний контент.
Наразі YouTube-канал Рогана налічує 8,41 млн підписників, а кожне відео збирає мільйони переглядів. Останнє інтерв'ю ведучого з Ілоном Маском, де вони обговорили незвичне ім'я новонародженої дитини бізнесмена, має понад 13 млн переглядів. Зважаючи масштаб угоди, обидві сторони відмовились коментувати її вартість, але експерти прирівнюють ексклюзивний контракт Рогана до купівлі Spotify компанії The Ringer, яка перейшла у власність сервісу на початку цього року за $190 млн.