Spotify продовжує інвестувати гроші та ресурси у подкасти. Компанія вирішила запустити підбірки аудіопрограм, які спеціально складають працівники медіасервісу. Наразі Spotify представив 17 плей-листів, серед яких «Найкращі подкасти тижня», «Сцени злочинів», «Перекус для мозку», «Поговоримо про жінок у хіп-хопі», «Голоси LGBTQ+», «Кліматична криза» та «Пофліртуй зі мною». Плей-лісти оновлюватимуться регулярно, в залежності від популярності теми. У компанії вважають, що такі підбірки збільшать аудиторію нових та цікавих подкастів.
Spotify активно впроваджує у подкасти усі технології, що працюють з музикою. Компанія вже запустила персоналізацію подкастів, завдяки якій юзерам рекомендують подкасти на основі вподобань та прослуховувань. Також компанія дозволила юзерам створювати власні плей-лісти з улюбленими подкастами.
Пандемія коронавірусу не зупинила запуск нових функцій Spotify, але все ж вплинула на ринок подкастів. За інформацією аналітичних компаній, за час карантину обсяг прослуховувань впав. Користувачі, які тепер працюють з дому, більше не слухають подкасти дорогою на роботу чи під час прогулянки містом. Тож подкастам доводиться конкурувати не тільки з музикою, але й із серіалами та фільмами.