Як і решта бізнесів у США, ринок подкастів переживає раптові зміни через коронавірус. Нью-Йорк та Лос-Анджелес, два осередки народження та споживання аудіопрограм, наразі перебувають під жорстким карантином. Деякі гравці ринку хвилюються, що через самоізоляцію популярність подкастів різко впаде, адже зазвичай користувачі споживають їх по дорозі на роботу, під час прогулянки чи пробіжки.
На думку експертів центру Nieman Lab, через суперечливі дані прогнозувати долю подкастів ще зарано. Наприклад, останні підрахунки компанії Podtrac вказують, що з 9 по 30 березня популярність подкастів впала на 7% зі зменшенням кількості унікальних слухачів на 15%. Найбільше аудиторію втратили подкасти про технології (19%) та історичні програми (17%). А от популярність набрали літературні (19%), бізнес (10%), наукові (9%) подкасти та програми для дітей (9%).
З іншого боку, новинні компанії тільки нарощують свою популярність. «Ми спостерігаємо збільшення прослуховувань більшості наших шоу та очікуємо, що тенденція продовжуватиметься», - заявив Девід Рафаель, президент компанії PMM, яка співпрацює з подкастами The Joe Rogan Experience та Anna Faris Is Unqualified. У Vox Media розповіли, що кількість скачування подкастів компанії збільшилась на 50%, а популярність аудіопродуктів Slate зросла на 47% за останній місяці - і все завдяки контенту про коронавірус.
На час карантину зросла прослуховуваність дитячих та підліткових навчальних програм. Причина - закриті школи та втомлені батьки. «Ми вважаємо, що багато родин, які зараз підписуються на наші програми, знали про подкасти для дітей, але до того не мали вагомих причин слухати їх і зробити це звичкою. Карантин надав ці причини, і ми очікуємо, що слухачі залишаться навіть після карантину», - заявила речник компанії Tinkercast Мередіт Гальперн-Ранзер. Вона також додала, що популярність освітньої програми власного виробництва Wow in the World за останні 13 тижнів зросла на 23%. Інші продакшени, що займаються дитячим контентом, також фіксують зростання прослуховуваності на 30-60%.
Тож поки ринок подкастів готується до гіршого, експерт Nieman Lab констатують очевидне - криза стане перешкодою для народження нових та інноваційних подкастів. Особливо, якщо їхній контент не буде пов’язаний з коронавірусом.