Видавці вже починають звикати до того, що Facebook з великою помпою запускає новий продукт, а потім втрачає до нього інтерес. За шість місяців після гучного оголошення про запуск Facebook News для всіх користувачів в США ця опція здебільшого доступна лише у вигляді вкладки.
Представник компанії заявив виданню Digiday, що «мільйони» людей сьогодні використовують вкладку News, але не конкретизував цифру. А сім різних видавців повідомляють, що компанія все ще продовжує розробку цього продукту - оголошення для просування окремих новин не працюватимуть до кінця року.
Деякі учасники ринку почали турбуватися про те, що News опустилися в списку пріоритетів Facebook. Коли компанія запустила Інформаційний центр COVID-19, призначений для обміну останньою інформацією щодо пандемії, й закріпила його в над новинними стрічками користувачів, деякі побачили в цьому заміну повноцінного представлення News.
Якщо користувач регулярно використовує News, Facebook автоматично переносить продукт з меню на вкладки цього користувача. Деякі учасники намагаються встановити більш прямі відносини з читачами вкладки News. Кілька видавців, в тому числі Thrillist і New York Daily News, експериментують з кнопкою «підписатися», яка дозволяє користувачам Facebook отримувати більше їхнього контенту. Хоча поки немає жодного способу визначити, на що впливає кнопка.
Реферальний трафік Facebook зіграв важливу роль у скачках споживання контенту, що відчувають видавці за останні два місяці. За даними Parsely, кількість звернень до Facebook зросла на 44% у порівнянні з попереднім періодом - з лютого по березень 2020 року. І хоча зростання трафіку наступного місяця дещо знизилося, кількість звернень з Facebook в квітні 2020 року зросла на 80% у річному обчисленні.
Видавці кажуть, що важко зробити висновки про те, як йдуть справи в News, алже в них немає відповідних даних. Команда розробників Facebook ще не надала видавцям інструменти, аби відрізняти рефералів Facebook News від рефералів, що надходять з інших частин Facebook - наприклад, новинної стрічки. Ця можливість все ще знаходиться в розробці.