У п'ятницю Facebook офіційно оголосила про запуск тестування вкладки News для жителів деяких штатів США, повноцінний запуск розділу Facebook News в Америці заплановано на наступний рік.
Як повідомлялося раніше, для створення новинного розділу соцмережа консультувалася з різними виданнями та журналістами, а також уклала низку партнерських угод і контрактів на ліцензування контенту для Facebook News з річними виплатами в розмірі від декількох сотень тисяч (для регіональних новинних проектів) до $3 млн (для великих медіахолдингів і федеральних агентств).
«Журналістика - невід'ємна частина демократичного процесу. Коли новинні матеріали ретельно опрацьовуються і мають надійні джерела інформації, читачі можуть робити обдуманий вибір. Проблема в тому, що коли новинні матеріали залишають бажати кращого, суспільство втрачає важливий інструмент, що дозволяє приймати правильні рішення», - йдеться в блозі компанії.
У новинах Facebook буде представлений широкий спектр контенту від видань, які висвітлюють загальні, актуальні і місцеві новини. За результатами опитування, участь у якому взяли 100 тис. осіб на Facebook, дослідники виявили, що в соцмережі залишаються недооціненими багато тем, які цікавлять людей, особливо в категоріях розваги, охорона здоров'я, бізнес і спорт. Наповнення Facebook News створювалося із урахуванням цих побажаннь - в компанії відповідально підійшли до відбору видавців для цих чотирьох тем.
Користувачі отримують доступ до новин від The Wall Street Journal, Washington Post, Forbes, Business Insider, Fox News, Bloomberg, NBC News, Los Angeles Times та інших видань, які виконують стандарти журналістики, утримуються від клікбейту і жовтих заголовків, а також не поширюють шкідливий контент: заклики до дискримінації, тероризму і ненависницькі висловлювання.
Вкладка буде містити тематичні розділи і найактуальніші новини, над відбором яких будуть працювати реальні журналісти, а не штучний інтелект, щоб відбір матеріалів був максимально неупередженим. Користувачі зможуть персоналізувати свою новинну стрічку, скориставшись підказками алгоритму, який підбере матеріали індивідуально. Також в Facebook News буде введено передплату для користувачів, котрі зв'язали свій аккаунт в соцмережі з платною розсилкою від ЗМІ. Як стверджується в повідомленні, Facebook збирається робити акцент на місцевих репортажах та матеріалах локальних видань.
Запуск Facebook News не відіб'ється на алгоритмах стрічки новин - у ній, як і раніше, будуть з'являтися матеріали видань, за сторінками яких стежить користувач. Чи планує соцмережа запускати новинну вкладку за межами США, поки невідомо.