Минулого тижня Apple вже дивувала світ рішенням допомогти конкуренту - компанії WarnerMedia із запуском стримінг-сервісу HBO Max, але, як з'ясувалося, на цьому сюрпризи не закінчилися. Тепер купертинівці уклали аналогічну угоду з NBCUniversal, згідно якої онлайн-майданчик Peacock на старті теж буде доступний на всіх пристроях Apple.
Станеться це 15 липня, коли платформа перестане бути ексклюзивом для абонентів Comcast і почне повноцінне самостійне плавання. Дистрибуційна угода з Apple передбачає що Peacock буде інтегрований з додатком Apple TV у всіх «яблучних» девайсах, включаючи iPhone, iPad, iPod touch і приставки. На старті доступ до нього буде безкоштовним (правда, доведеться дивитися рекламу), а користувачі отримають 7500 годин теле- і кіноконтенту. За $5 на місяць цю кількість можна буде подвоїти - до 15 тис. годин, а додаткові $5 позбавлять глядачів від реклами.
Згідно з офіційним оголошенням, інтеграція Apple з Peacock - логічний і виправданий крок для обох компаній. Правда, суму угоди жодна з них не розкриває, обмежуючись загальними фразами про загальне благо: «Наш пріоритет - донести колекцію контенту Peacock до користувачів за допомогою всіх основних дистрибуторів. Ми з нетерпінням чекаємо можливості представити наш стримінг-сервіс клієнтам Apple, коли запустимо його в США в липні», - говорить директор NBCU з розповсюдження контенту Метт Бонд.
В Peacock також вважають, що Apple стане для сервісу «ключовою платформою». Можливо, настільки теплі слова на адресу конкурентів (адже у Apple є власний стримінг Apple TV Plus) викликані тим, що первісна стратегія просування майданчика провалилася через коронавірус: Comcast і NBCU сподівалися використати для цих цілей ексклюзивні права на трансляцію Олімпіади-2020, проте через COVID-19 Ігри перенесли на 2021 рік.