У першому кварталі 2020-го Twitter зафіксувала $808 млн прибутку, що на 3% вище показника минулого року. Таким чином компанія перевершила очікування Волл-стріт, яка прогнозувала заробітки у розмірі $776 млн.
Як і Google та Facebook, Twitter мала потужний старт на початку року, але потім сповільнила свій темп на фоні «світової економічної кризи, спричиненої COVID-19».
«З 11 березня (коли більшість масштабних заходів по всьому світу оголосили про своє скасування та США впровадили карантинний режим) до 31 березня наші рекламні прибутки зменшились приблизно на 27% у порівнянні з минулим роком», - йдеться у заяві Twitter.
За рік кількість щоденних користувачів Twitter зросла на 24%, перетнувши позначку у 166 млн. За словами компанії, хоча коронавірус завдав збитків, соцмережа переживає «значний ріст популярності» серед юзерів.