У першому кварталі 2020 року пандемія коронавірусу не завдала сильних збитків Alphabet - материнській компанії Google. Однак вже незабаром холдинг очікує великі фінансові втрати, пов’язані зі скороченням ринку реклами.
З січня по лютий прибутки Alphabet виросли на 13% у порівнянні з минулим роком і досягли $41,2 млрд. Операційний прибуток виріс на 20,7% - з $6,6 млрд до $7,9 млрд, а чистий прибуток - на 15%, з $6,6 млрд до $6,8 млрд.
«Ми показували гарний результат у перші два місяці кварталу, однак у березні відчули значне падіння прибутку з реклами. Ми зосереджені на ефективному розподілені коштів з інвестуванням у довгострокові можливості», - заявив фінансовий директор Рут Порат.
Порат додав, що люди стали більше користуватися продуктами Google, але їхній інтерес перейшов з комерційних тем (наприклад, подорожі та шопінг) на пов'язаний з коронавірусом контент.