У березні 2020 року графік споживання інформації аудиторією був схожий на американські гірки, і радиостанції - не виключення. Про це свідчать дані опитування компанії Nielsen. Перші два тижні березня (27 лютого - 11 березня) дослідники назвали «затишшям перед бурею». Попит на новини спонукав показник AQH (середня кількість людей, які слухають певну станцію принаймні п’ять хвилин протягом 15-хвилинного проміжку) зрости - в середньому на 3%. Але потім картина різко змінилася: з 12 до 25 березня, коли слухачі почали працювати з дому і проводити менше часу в авто, цифри впали. На четвертому тижні місяця падіння аудиторії сягнуло 30%.
Експерти вважають таку зміну поведінки слухачів короткостроковою. Та - гарним приводом задуматися над тим, як користувачі реагують на значне зрушення новинного циклу, зокрема через пандемію COVID-19. У цьому допоможе аналіз середнього показника охоплення аудиторії за тиждень - він покаже, чи призвела зміна AQH до збільшення унікальних слухачів.