Поки коронавірус перетворювався з локальної епідемії на пандемію, новинні організації переживали різке зростання трафіку. Цікаво, що у період кризи читачі вирішили довіритись загальнонаціональним ЗМІ, а не пропартійним новинним сайтам. На думку експертів Nieman Lab, це підтверджує статус журналістики як «необхідного» бізнесу.
Вже 9 березня кожна четверта прочитана сторінка американських новинних сайтів містила історію про коронавірус. Для порівняння - такий самий результат мали новини про можливий імпічмент президента Трампа під час слухань у Сенаті.
Пік трафіку припадав на 12-13 березня - після заяви Овального кабінету, новин про зараження на COVID-19 Тома Хенкса та скасування NBA. Загальний трафік новинних сайтів у четверг, 12 березня, майже удвічі перевищував трафік середньостатистичного четверга докарантинного періоду.
Але з того часу попит на новини про коронавірус почав падати. Наразі кількість переглядів новинних сайтів у США та по всьому світу повернулася до «нормального» рівня. Разом із попитом зменшилась і кількість тематичних матеріалів. Ось сумарна кількість новин та статтей за ключовими словами «коронавірус» та «Covid»:
9 березня - 300 млн,
16 березня - 1,13 млрд,
23 березня - 1,68 млрд,
30 березня - 1,67 млрд,
6 квітня - 1,478 млрд,
13 квітня - 980 млн.
Дані різних аналітичних компаній можуть трохи відрізнятись, але всі вони контатують одне: зростання трафіку в середині березня було піком кривої, а не новою нормою. Таку траєкторію експерти вже помічали не раз, зокрема, під час чергового скандалу навколо президента США Дональда Трампа чи під час висвітлення теми зміни клімату. Тому висновок експертів простий: постійну увагу важко підтримувати тривалий час, незважаючи на важливість теми.