Соцмережа TikTok анонсувала створення серії фондів допомоги та ініціатив для підтримки тих, хто бореться з пандемією COVID-19. В цілому компанія обіцяє витратити $375 млн: в тому числі $250 млн безпосереднього фінансування, $100 млн у вигляді рекламних кредитів та $25 млн у вигляді рекламних розміщень інформації щодо громадської охорони здоров'я.
Фінансування у розмірі $250 млн буде розділене між різними фондами. $150 млн перерахують до Фонду допомоги героям охорони здоров'я, $50 млн - громадянам, що сильно постраждали через кризу, $50 млн - на підтримку ініціатив з дистанційного навчання.
Поряд з прямою фінансовою підтримкою фондів TikTok обіцяє $25 млн у вигляді рекламних площ, щоб допомогти неурядовим організаціям, органам охорони здоров'я та місцевим органам влади у наданні інформації щодо охорони здоров'я.
І нарешті, $100 млн у вигляді рекламних кредитів мають підтримати малий і середній бізнес, який бореться з наслідками пандемії по всьому світу. Програма залежатиме від рекомендацій по відновленню бізнес-операцій в регіонах.
TikTok - не перша платформа, яка оголосила про фінансування або рекламні кредити для організацій, що постраждали від пандемії COVID-19. Подібні ініціативи вже є у Google, Apple і Facebook.