Попри пейволи, видавці фіксують різке збільшення кількості підписок у США та Європі за останні чотири тижні. Наприклад, кількість щоденних підписників Bloomberg Media зросла аж втричі, хоча видання компанії викладають увесь контент, пов’язаний з коронавірусом, у відкритий доступ. А головний редактор The Atlantic Джеффрі Голдберг, не назвавши, скільки користувачів підписались на видання за час карантину, зазначив, що видання встановило власний тижневий рекорд.
У США кількість цифрових підписок зросла на 63% у порівнянні з відповідним періодом минулого року, повідомляє платформа Piano.
«Наразі ми фіксуємо хвилю попиту і не очікуємо, що користувачі будуть масово скасовувати підписки чи закриють доступ до кредиток найближчим часом. Дані показують, що ховати деякий контент за пейволом - це нормально, адже читачі розуміють і платять за нього», - заявив віце-президент Piano Майкл Сільберман.
Низка видань, серед яких The Economist, The Daily Beast та TechCrunch, також частково підняли пейволи. Тим часом видання Chicago Sun-Times розіслало листи, в якому повідомило, що відкрило доступ до новин про пандемію, але просить читачів підтримати проект підпискою.
«Видавці не мають соромитись такої чесності та відкритості. Це питання тону, вони мають не благати чи вихвалятися, а бути серйозними та ввічливими», - зазначив Сільберман.
Зворотною стороною популярності підписок стане спад прибутків з реклами. Деякі джерела повідомляють, що видання можуть втрати аж до 30% доходів від розміщення реклами. Ситуації не допомагають і самі рекламодавці, які оперативно оновили «чорні списки» ключових слів термінами, пов’язаними з захворюванням. У результаті цілі домашні сторінки ЗМІ потрапили під блокування, що завдає серйозних збитків видавцям.